کشتی کج

اخبار . عکس

کشتی کج

اخبار . عکس

اخبار کشتی کج

ادامه مطلب  ؟

 جف هاردی کشتی کچ کار خوب کمپانی دبلیو دبلیو ای در تازه ترین مصاحبه خویش اعلام داشته که در زمانی که با موتورپرشی خود قصد پرش داشته دچار حادثه ای شده است که وی را مصدوم کرده.

او در ادامه صحبتهایش گفته که متاسفانه در این حادثه از ناحیه قوزک پا و کشگک استخوان و از ناحیه هر دو ارنج درد شدیدی را تامل می کند و با دو قرص herniated توانسته به مسابقات بازگردد .

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-

ادعا کندی

mr.kennedy ادعا کرد:
من در royalبا بیرون انداختن batistaوunderوhhhبرنده می شوم.
کندی در مورد ری هم گفت:
اون فقط کوتوله هست نه یک کج کار

big show in tna.


big showدر هفته ی پیش در راو گفت:
اگر راو من را نخواد به tnaمی روم.
که هنوز هم موقعه droft نشده و big showباید در ecwبماند .
 
 
 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بابی لشلی حاضر نیست به دبلیو دبلیو ای بازگردد!!؟؟

بابی لشلی در پی اعلام آمادگی دبلیو دبلیو ای برای بازگشت او پس از رفتنش عکس العمل عجیبی از خود داشته او به دبلیو دبلیو ای اعلام کرده که به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی حاضر به بازگشت به دبلیو دبلیو ای نیست او در ادامه گفته حتی حاضر است در Mma و یا Tna فعالیت و کار خویش را ادامه دهد اما به هیچ عنوان دیگر حاضر به آمدن به دبلیو دبلیو ای نیست

خبری داغ از نو وی اوت و رسلمنیا!!!!!!!


وب سایت خبری اف فور دبلیو آنلاین خبری بسیار مهم در مورد نو وی اوت و رسلمنیا امروز منشر کرد.

در این خبر آمده است که برنامه ریزی ها در حال حاضر به این شکل است که جان سینا و تربیل ایج برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای در رسلمنیای مبارزه خواهند کرد.

جان سینا در نو وی اوت با رندی اورتن بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای مبارزه خواهد کرد و خواهد توانست رندی اورتن را شکست و قهرمان جدید دبلیو دبلیو ای شود و در نهایت در رسلمنیا با تربیل ایجی مبارزه می کند که برنده المینش شده است.

البته برنامه ریزان دبلیو دبلیو ای برنامه جالب دیگری را در نظر دارند که به مسابقه تربیل ایج و جان سینا رنید اورتن را نیز وارد کنند تا مسابقه آنها به صورت سه نفره انجام شود.

اما به طور حتم مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای بین جان سینا و تربیل ایج برگزار خواهد شد.

اما خبر از المنشین اسمکدان که طی آن بیگ ددی وی - فینلی - باتیستا - اندرتیکر - گالی - و او وی پی مبارزه خواهند کرد برنده این مسابقه مهم کسی نیست جز اندرتیکر اندرتیکر پس از پیروزی در المنشین در یک مسابقه حساس در رسلمنیا 24 بر سر قهرمانی سنگین وزن با اج مبارزه خواهد کرد.
__________________ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد